torsdag 22. januar 2015

Heia bloggen!



Vi er allerede langt uti januar og det er på tide å hilse på igjen! Skjønner ikke helt hvor tida blir av...............jula kom og gikk og var veldig koselig. Nå er jeg hjemme igjen og det ble noen stuebilder i dag. :)




Har ikke lagt noen interiørplaner for dette året. Tror ikke jeg kommer til å få tid til så mye. Jeg skal nemlig bli mormor igjen og det gleder meg meg veldig til! Føler meg så heldig som skal få oppleve det underet det er når en liten en kommer inn i familien. :)




Gleder meg til å titte innom dere! :)





4 kommentarer:

  1. Hyggelig å se innlegg fra deg igjen! Koselige bilder fra stua, Lene og så fint det ble med bambi inne i glassklokken:) Du er jammen heldig som skal bli mormor igjen, det må være herlig! Håper å bli det selv en dag jeg også:)
    Ha det bra og ha en fin helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. 4xbet ให้บริการครบวงจรแล้วก็ล้ำสมัยที่สุดในตอนนี้ รวมยอดเยี่ยม game คาสิโนรวมทั้ง slot มาแรงที่สุด ไม่ว่าคุณจะพอใจเกมพนันกีฬา, คาสิโนสด, pg สล็อตหรือเกมอื่นๆที่คุณเล่นได้

    SvarSlett
  3. slot-web-ตรง สล็อตเว็บตรงคือเว็บไซต์ที่ให้บริการเกมสล็อตออนไลน์โดยตรง ไม่ผ่านเอเย่นต์หรือเว็บไซต์กลุ่มอื่นๆ PG SLOT ซึ่งสล็อตเว็บตรงนั้นจะมีความน่าเชื่อถือและมั่นคงมากกว่า เนื่องจากมีการดูแลและบริการลูกค้า

    SvarSlett
  4. รีวิว pg slot เว็บไซต์พนัน เกมสล็อต ออนไลน์ ที่มีเกมสล็อตให้นักเสี่ยงดวงได้เลือกเล่นเยอะๆเรียกว่าเป็นอีกหนึ่งแหล่งรวมเกม สล็อต ออนไลน์ ที่นักเสี่ยงโชคสล็อต จำเป็นต้องไม่พลาดเด็ดขาด

    SvarSlett