tirsdag 9. august 2016

Kjøkkeninspirasjon



Det  har vært noen travle dager siden siste innlegg. Leiligheten i Halden er solgt og jeg har kjøpt meg et lite krypinn nordpå. Kameraet kom bort i flyttingen, så det må nok ligge i boden et sted. Inntil videre legger jeg ut noen bilder til inspirasjon. Lover å komme tilbake snart med egne bilder! :)



Syns dette kjøkkenet er så stilig! Husker ikke hvor jeg fant bildene lenger, men det var nå fra en boligannonse et sted. 








Her kunne jeg ha trivdes ja! :)





3 kommentarer:

  1. Hei Lene! Først må jegt jo gratulerer med ny bolig, sikkert fint for deg og komme nordpå igjen og så blir du jo sikkert mye nærmere familie også. Blir spennende å se bilder når du kommer så langt. For et lekkert kjøkken du viser, skulle gjerne hatt det sånn rundt meg. Vi har jo fremdeles vår 60 talls-kjøkken, men det er nå litt koselig det også da. Ønsker deg en flott helg! Stor klem:)

    SvarSlett
  2. pg โปรโมชั่น พิเศษสุดๆไว้ต้อนรับสมาชิกใหม่ของพวกเราด้วยโบนัสโปรโมชั่น pgslot สุดพิเศษรับโบนัส 50% สูงสุด 500 บาทดังนี้พวกเรายังได้ตระเตรียมโปรโมชั่นพิเศษอื่นๆให้กับสมาชิก

    SvarSlett
  3. แนะนำ-pg-เว็บ-แท้ คือเว็บไซต์ที่ให้บริการเกมคาสิโนออนไลน์ PG SLOT อย่างเป็นทางการและมีการอนุญาตจากหน่วยงานควบคุมการพนันอย่างเป็นทางการ เศรษฐีเช่น การเทียบเคียงกับเว็บไซต์ที่มีการอนุญาตจาก

    SvarSlett